poniedziałek, 7 września 2015

W I T A M !

HEI! Zacznę od tego, że pierwszy post jest chyba tym najtrudniejszym, nieprawdaż!? Mam na imię Dagmara, 30 października kończę 19 lat. W tym roku napisałam maturę i dostałam się na studia, a co za tym idzie od 1 października wyprowadzam się z domu i zaczynam swoje prawdziwe dorosłe życie z dala od rodzinnego "ciepełka", zaczynam pierwszy rok studiów na kierunku BHP (Bezpieczeństwo i higiena pracy). Mieszkam na wsi w województwie kujawsko-pomorskim... Cóż za nuuudy. Wybaczcie, musiałam.

Z blogowaniem mam styczność od wielu lat, zaczęłam jeszcze będąc w gimnazjum i blogów w swej karierze miałam też troszeczkę już. Może znajdą się osoby które kojarzą mnie z bloga: dagi-dasia.blogspot.com i późniejszego bez-kropki.blogspot.com, który był kontynuacją tego pierwszego tyle że pod inną nazwą. Ten jest zupełnie inny. Tyle razy już próbowałam pisać tamten blog, ale no cóż... za każdym razem nie wychodziło. Teraz postanowiłam zacząć od zera, może to mnie zmotywuje bardziej. Trzymajcie kciuki.

Z perspektywy blondynki to blog jak sama nazwa wskazuje pisany przez... i tu zaskoczenie - blondynkę :). Mam nadzieję, że polubicie moje "wypociny". Zapraszam, czekajcie na następny wpis.

5 komentarzy:

  1. Czytałam Twojego poprzedniego bloga. Fajnie, że znowu zaczynasz, ale mam nadzieję, że tym razem zostaniesz na dłużej :) Powodzenia, trzymam kciuki!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że wytrwasz jak najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w blogowaniu :) Miło, że poszerza się blogosfera :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzeniaa :* Najlepszyyy blog everr <3
    wpadniesz na mojego ? http://najaranatymbarkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń